To zaczynam!

14:23

Witam Was serdecznie! 
Zaczynam tutaj nową przygodę. Mam nadzieje, że teraz już wszystko pójdzie po mojej myśli! :) 
Po usunięciu notek, po prostu zaczynam od nowa ;) 
Może na początek się przestawię, nazywam się Klaudia ;) Mieszkam sobie w małej miejscowości, której i tak nikt nie skojarzy XDD Dlatego napiszę po prostu, że jestem z okolic Częstochowy ;) 
Tu tez chodzę do technikum na architekturę krajobrazu. 
O sobie w sumie nie wiem co mogę napisać... Z resztą wszystko wyjdzie podczas prowadzenia bloga! Macie szansę poznać mnie lepiej ;D
Na dziś to tyle, wstaję jutro o 5:00, dlatego tez nie rozwijam sie za bardzo, a na instagramie obiecuje, że w końcu zacznę z blogiem, wiec zaczynam! 

Jeśli chodzi o rożne portale to znajdziecie mnie na:
Instagram: Lesbianforselxx  
Tumblr: smokexweedxeveryday

Póki co notka jak każda inna, ale następne bedą juz wiele lepsze! 
Nie bedą pisane na szybko tak jak teraz , na wariata ;D 
No to życzę wam dobranoc! 
Jeśli jesteś tu przez mojego ig to zostaw cos po sobie! ❤️

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja z insta. Życzę powodzenia w dalszym ciagu 3mam kciuki 😊

    OdpowiedzUsuń